|
XTZ- kampagne |
Besvar |
Forfatter | |
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Januar-2020 kl. 09:21 |
For god ordens skyld skal jeg understrege, at jeg har intet med dette at gøre ... men for alle, som overvejer at investere i nye front- og center højttaler, har fyndborsen.se lige nu kampagne på nogle af XTZ's mest populære serier.
Deres allerbedste tilbud er nok denne kombination: Fronter - model 95.24 til SEK 2990:-/par. Altså 1500:-/stk! Center - model 95.33 til SEK 1990:-/stk. Det er en super LCR-serie til blot 3500,- danske kroner, plus fragtomkostninger! XTZ er svenskernes foretrukne hjemmebiomærke, og forhandles i DK af Dans TV på Amagerbrogade, København, og man burde måske lige spørge dem først, om de kan matche den pris, men det tvivler jeg sgu på de kan.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 490 |
Funktioner
Tak(0)
|
har selv købt en del gange direkte fra fyndborsen og de leverer ret hurtigt og fragten er ikke alverden. Så ingen grund til at lade være med at købe direkte
|
|
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også gode erfaringer med fyndbørsen, men da jeg bestilte var der virkeligt ulogiske portopriser.
Hvis jeg bestilt det hele som en samlet ordre, kostede det mig 700 i porto. Splittede jeg det op i 2 ordrer, så kostede det 200 pr. forsendelse. Jeg ved selvfølgelig ikke om det stadig er sådan, da det efterhånden er nogle år siden
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |