|
ingen lyd hdmi |
Besvar |
Forfatter | |
hansen07
Bruger Oprettet: 03-Juli-2008 Sted: Denmark,Munkebo Status: Offline Point: 77 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-April-2020 kl. 07:24 |
hej har fået en anden avr en pioneer vsx-s500-k min gamle var en pioneer vsx-528k de er næsten ens, BD og yousee er lyden fin, men når jeg bruger neflix/viaplay/youtube apps på min samsug tv model UE8JU6745UXXE på den nye (brugte) kommer er ikke lyd igennem til 500'en virker fint med den gamle og den kan jeg ikke forstå, på home menu knappen er der kun arc og højtaler opsætning ikke noget med at ændre på HDMI Pass-Through.... inden jeg kaster den ud af vinduet er så en der har et hint ;)
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bare for at udelukke det, du har været inde i "HDMI Setup" og sat CONTROL og ARC til "ON" ...?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
hansen07
Bruger Oprettet: 03-Juli-2008 Sted: Denmark,Munkebo Status: Offline Point: 77 |
Funktioner
Tak(0)
|
jacobe: ja det er on hvis jeg sætter det til off og burger optiske toslink = lyd igennem men kun stereo ikke 5.1 lyd sætter min gamle 528k til igen der virker det hele :) men overvejer en ny har kik på flg Yamaha RX-V385 og Sony STR-DH790, denon avr-x1600h
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |