|
Ny receiver som tænder automatisk |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||||
nico12
Junior bruger Oprettet: 16-December-2007 Status: Offline Point: 49 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nogen der ved om det er muligt, da det kunne løse det ene af mit problemer, med når jeg skifter fra tv til den sonos Connect jeg også har tilsluttet, så skal jeg skrue meget op på receiveren, før der kommer lyd
|
||||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1652 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvad man kan eller ikke kan, eller hvilker udfordringer man oplever, afhænger ofte af de konkrete apparater og af hvordan de er forbundet.
- Hvis du både tilslutter tv og sonos til din AVR digitalt, burde volumenforskelle ikke være et problem, med mindre f.eks. sonos har variabel digital udgang. I det tilfæde skal du skrue helt op for sonos og ned for din AVR, så det passer.
Redigeret af Mefisto - 28-December-2019 kl. 10:08 |
||||
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1652 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg ved ikke hvorfor du tror det. Min rx a2040 gør det ikke. Den tænder på samme indgang igen. Som sagt kan man også bare teste om den AVR man har kan eller ikke kan.
|
||||
Henrik K Kristensen
Super bruger Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg synes Logitech var noget lort før de introducerede deres smart hub.
Man skulle holde fjernbetjeningen hen imod de apparater den skulle styre, indtil den var færdig med sekvensen osv. Men nu med Smarthub er den slags overstået og deres app osv er på version mange, så alt spiller altså godt nu. Vores Logitech har fungeret uden problemer i 2 år nu og hele familien på 6 år, 9 år + mor og far kan nemt betjene det hvadenten de skal - Se fjernsyn - Afspille musik - Benytte AppleTV - Se en Blu'ray - Spille Nintendo Switch Man trykker på den aktivitet man vil benytte og ca. 2-4 sekunder senere er man klar (fordi man kan styre rækkefølgen med lidt sleep for at være sikker hver gang). SÅ ofte skifter vi ikke mellem aktiviteter, så det er ikke så irriterende som det kan lyde - er man fx først inde på AppleTV er der jo ingen venttiden mellem Netflix, DRTV, HBO, Infuse osv osv. Det er altså SÅ brugervenligt når man har brugt 30-60 minutter på opsætning (for ikke-nørder)
|
||||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
||||
sokken
Guld medlem Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 648 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg er også glad for min Logitech.
Det er dejligt at man bare skal trykke på 1 knap for at starte alle ting op og det samme når man skal slukke
|
||||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |