|
Coaxical-kabel med mini-jack ? |
Besvar |
Forfatter | |
steffmoes
Junior bruger Oprettet: 17-September-2010 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-December-2019 kl. 14:39 |
Hej derude
Findes der mon et kabel med coaxical-stik i den ene ende og mini-jack i den anden eller skal man have en slags converter? Jeg skal bruge kablet til den digitale lyd-udgang fra en PS4 og en Sony Bluray-afspiller og så forbinde det til en højttaler der har mini-jack -indgang. Det er denne højttaler: https://www.mobilcovers.dk/products/harman-kardon-onyx-studio-4-bluetooth-hojttaler-hvid?gclid=EAIaIQobChMIsa_Sh_St5gIViM13Ch0qQgnrEAQYASABEgLmSPD_BwE mvh Steffen |
|
Henrik_45
Super bruger Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 381 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mini-jack indgangen på højttaleren er analog så hvis du vil bruge den optiske digitale udgang så skal du have en konverter imellem ellers fungere det ikke.
Men så vidt jeg husker så har PS4 en analog headset udgang den må du kunne bruge til at forbinde din højttaler. Så skal du have en kabel med mini jack han stik i begge ender |
|
steffmoes
Junior bruger Oprettet: 17-September-2010 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 46 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej igen
Tak, men jeg mener ikke, der er en analog udgang. Er det sådan en konverter her, der kan klare sagen: |
|
steffmoes
Funktioner
Tak(0)
|
Eller her i dansk butik: https://www.av-cables.dk/coaxial-digital-converter/digital-til-analog-phono-converter.html
|
|
Henrik_45
Super bruger Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 381 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, den converter fra AV-Cables vil virke.
Så skal du bare have et toslink kabel i passende længde og et RCA til minijack kabel til at overføre det analoge signal |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |