|
Atmos via lg bluetooth soundbar |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stop dig selv. Læs hvad jeg skriver..... Jeg skriver netop at hvis han er tilfreds, er det fint. Synes faktisk din kommentar er flabet og bliver derfor nødt til at svare. Jeg forsøger at hjælpe trådstarter. Men det har du åbenbart ikke læst. Selvfølgelig har jeg ikke noget imod folk der har en soundbar. |
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6451 |
Funktioner
Tak(0)
|
det jeg læser er at han skal bruge hdmi kabel istedet for bluetooth ? Er det rigtigt ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
Danielwj
Bruger Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er tydeligt din første prioritet var at hjælpe ;)
En soundbar kan ikke gengive Dolby atmos uanset hvad kilden er. Men ægte atmos kan den alså ikke gengive. Så vil biografer kunne nøjes med en højttaler! Den giver en rumfornemmelse i højden..... Måske. Man kan også lytte til musik fra den indbyggede højttaler i mobilen. Endda i stereo. Men ægte hi-fi bliver det aldrig. For min skyld må du gerne kalde det ægte. I min bog er det ikke ægte Atmos, uanset hvor soundbaren placeres i lokalet. T-Duck var den første til rent faktisk at forholde sig til emnet og give et kort, præcist og korrekt svar, du puster blot røg op i røven på dig selv. |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det her er klart over stregen. Desuden har du klippet flere indlæg sammen. Det giver ingen mening og er direkte misvisende. Jeg stopper her. Ikke fordi jeg er enig. Men den tone gider jeg ikke. Og hvorfor bliver du sur fordi jeg har en diskussion med T-Duck. Redigeret af Mufti - 01-Januar-2020 kl. 23:40 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et kort spørgsmål: Hvorfor lyden via Bluetooth? Klaus
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4026 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
forzajuve
Guld medlem Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6451 |
Funktioner
Tak(0)
|
tænker det er fordi at han gerne ville undgå at trække kabel.
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sidder soundbar ikke lige ved tv?
Jeg er godt nok gammeldags, jeg kabler alting, ikke mindst når tingene alligevel står lige ved hinanden. Klaus
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |