|
trødløst netværk på marantz sr7007 |
Besvar |
Forfatter | |
jacobthor91
Guld medlem Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Januar-2020 kl. 16:58 |
Hej alle sammen, og rigtig godt nytår.
jeg er lige flyttet i lejlighed og må derfor affinde mig med at min biograf skal være i stuen nu og fremover. ingen af mine ting fejler noget og jeg ønsker derfor ikke at skifte dem ud, men jeg har et problem.. i lejligheden som er nybygget er der i forvejen bestemt hvor netværkskabler og den slags kommer ud af væggene, og jeg har kun 1 stik i stuen som bliver brugt på min computer. Dette betyder så at jeg ikke har noget netværk på min marantz da den krævet kablet forbindelse. mit spørgsmål er så om man på nogen måde kan købe en dims der kan give min receiver trådløst netværks forbindelse? jeg har overvejet en switch, og prøvede en linksys lgs105 som på papiret ikke ville gå udover min hastidhed, men det gjorde det alligevel. jeg har 500/500 forbindelse og bruger den til blandt andet at arbejde på, så da jeg havde sat switchen på og kun havde 100/100 forbindelse på trods af den på papiret skulle have 5 gigabit porte, jeg så røg den ud til højre igen. ved ikke om jeg kan have gjort noget forkert, og kan ikke lige se hvad det skulle være. derfor ønsker jeg hvis det er muligt, at gøre min marantz sr7007 wifi kompatibel.. nogen forslag? |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det du har brug for er sådan en her:
Der er en del modeltogstosser der bruger dem til at gøre deres udstyr med netværksstik til trådløse enheder. Jeg købte en til min mor sidste år, da hun flyttede til en feriebolig, hvor der kun var trådløs internet - hvilket hendes stationære ikke har. Utroligt simpel opsætning, en fin lille størrelse og mulighed for strømforsyning via USB. Klaus
|
|
jacobthor91
Guld medlem Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fantastisk, tusind tak for det klaus! det må jeg lige se om ikke jeg kan finde herhjemme et sted
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan du sagtens.
Bilka og Føtex plejer at have den. Jeg købte min mors ved Proshop. Klaus
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1413 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger denne fra ASUS, til min receiver. Den er ikke større end et kreditkort, og strømfødes via USB.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Linkservice.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |