|
nye brugte baghøjtalere |
Besvar |
Forfatter | |
noerden
Guld medlem Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Januar-2019 kl. 14:25 |
Hej Jeg har et simpelt surround setup, med en Pioneer sc-1223 receiver der pt. trækker to Heybrook (klassisk engelsk højtaler +20år) stereohøjtalere, samt en ProAc centerhøjtaler. Det er meningen at jeg vil lave et HT passthrough, så stereo/front højtalerne trækkes af en ældre musikalsk stereoforstærker. Jeg er så heldig at der i stuen (35m2) er trukket kabler op over loftet, og ned i nogle dåser på bagvæggen - så det kan laves med høj WAF. Jeg kigger på noget brugt, da jeg ikke vil investere for meget setuppet, men også fordi jeg tænker man får mere for pengene.
Jeg kommer ikke til at spille megahøjt - børnene er 8+11, så jeg tænkte det var ved at være på tide til at introducere til Star Wars mm, og der vil jeg gerne have en ordentlig lyd
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
HT passthrough er jo noget der skal være indbygget i stereoforstærkeren, så der kommer du til kort med en ældre model. Det er ikke noget der har eksisteret i super mange år. Bare så du ikke går galt i byen.
|
|
noerden
Guld medlem Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa Jeg har nok skrevet forkert. Men der er i hvert fald mulighed i både surroundforstærker og stereoforstærker at de kan kobles sammen, så førstnævnte sende stereo/frontlyden ud til en ekstern forstærker.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |