|
Lyd fra lg tv til pioneer vsx |
Besvar |
Forfatter | |
Pioneer vsx924
Ny bruger Oprettet: 07-Februar-2019 Sted: Munkebo Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 07-Februar-2019 kl. 20:03 |
hej jeg har lige købt mig en pioneer forstærker vsx 924 7.2. Jeg kan ikke få lyden fra mit tv ned i forstærkeren og det irritere mig lidt jeg har et lg tv 55 t fra 2016 smart vel og mærke jeg har intet tilsluttet andet tv'et for ser kun tv2 play og Netflix osv fra tv'et så er der er klog receiver mand der kan hjælpe jeg er klar over man kan køre optisk men havde nu håbet på man bare kunne ordne det hele igennem et kabel
Redigeret af Pioneer vsx924 - 07-Februar-2019 kl. 20:03 |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er ikke så klog, men kan da give et forsøg. Hvordan er det tilsluttet? Din receiver skal nok være tilsluttet HDMI 2 i dit tv. Den plejer at have ARC. Audio return cable.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pioneer vsx924 (sjovt navn du har..)
Hvis du skal have hjælp, bliver du nok nødt til at fortælle hvilket tv du vil slutte forstærkeren til, Klaus
|
|
Pioneer vsx924
Funktioner
Tak(0)
|
mit tv er et 55 tommer lg smart tv fra 2016. Og min forstærker er en pioneer vsx924 7.2. Men jeg har fået lyd igennem fandt ud af mit HDMI kabel var i stykker. Så nu skal det bare indstilles og så tror jeg sgu det spiller 😐
|
|
Pioneer vsx924
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen her inde der har tjek på pioneer vsx924 receiver
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |