recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Chromecast built in
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Chromecast built in

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndreasP Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2013
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndreasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Chromecast built in
    Sendt: 01-April-2019 kl. 15:10
Hej allesammen

Jeg pønser på at købe en Onkyo RZ830 forstærker, der har indbygget Chromecast.

Jeg er dog lidt i tvivl om, hvor godt det virker? Er der nogen, der kan svare på:

• Er det meget langsomt til at oprette forbindelse?
  • Går forstærkeren på standby, når musikken er ophørt, eller forbliver den tændt så længe den er "forbundet" til chromecast-enheden
  • Er det stabilt?
Jeg ved at bl.a. Sony's populære STR-DN1080-model også har chromecast indbygget. Måske nogle brugere herfra kunne hjælpe?

Alternativet er en Yamaha a880 eller Marantz 7012, hvor jeg smider en Chromecast i HDMI-porten.

Hvad tænker I?
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2019 kl. 16:36
Af en glad ejer af almindelige Chromecast. Så er forbindelsen stabil. Da når du caster, er det ikke fra mobilen du streamer fra. Du beder beder den indbyggede Chromecast om at afspille det specifikke link, så er din mobil lige gyldig til du skal streame noget nyt
Til top
AndreasP Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2013
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndreasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2019 kl. 21:23
Okay. Jeg har også en almindelig Chromecast Ultra og den fungerer glimrende.

Her tænker jeg dog specifikt på de receivere, der har indbygget Chromecast, såsom Onkyo, Sony og Pioneer.

Hvordan er kvaliteten af den indbyggede chromecast?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu