|
Sony TV og Sony Reciever, spiller det sammen? |
Besvar |
Forfatter | |
mbjerregaard
Bruger Oprettet: 19-August-2010 Status: Offline Point: 222 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-December-2018 kl. 10:18 |
Halløj derude.
Jeg har en kammerat hvor jeg har rådet ham lidt til hvordan han skal trække kablerne i hans nye hus. Der er blevet trukket et hdmi kabel og et optisk kabel ud til teknik skab fra hver tv. Han har højtaler i loftet.
Nu har han så købt Sony tv 2 stk til huset. Ville den bedste løsning ikke være at købe en sony receiver også? Så kan han vel styre lyden på forstærker via tv’et selvom den står ude i skabet? Jeg har selv LG TV og en marantz forstærker, der kan jeg også styre det hele med tv fjernbetjeningen. Jeg har kigget på denne: Men de skal vel have 2 stk, da de har 2 stuer med 1 tv i hver og højtaler i begge rum.? De har også købt chromecast audio. Da jeg syntes det spiller godt sammen med grupper osv. Håber i forstår ellers spørg :-) På forhånd tak og god jul |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |