|
Nye Højtalere til Atmos setup, jeres mening |
Besvar |
Forfatter | |
SuperBilleN
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 548 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-December-2018 kl. 07:48 |
Går væk fra mit nuværende stereo setup da jeg savner surround. Min Stereo forstærker NAD C388 er sat til salg, og overvejer nedenstående. Hvad mener i kom gerne med kritik og evt nye forslag Nuværende har jeg B&W 805 D2 som fronter: Nuværende Sub: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Tanker til nyt setup: Front Høj og Bag Høj Atmos Højtalere: Overvejer disse men kom gerne med forslag: SVS Prime Elevation: Til Surround bag er jeg lidt i tvivl: Skal man købe nogle brugte B&W 686 Skal man købe 2 stk. Svs Prime Elevation Hvor gode skal være? Eller har i andre ideer?? Til Center overvejer jeg en brugt B&W HTM 61 Forstærker er straks værre, den skal kunne klare et Atmos 5.1.4 setup altså 9.2 reciever Jeg har kig på en Onkyo TX-RZ730 den kan fået i Tyskland til ca 5000DKK Hvad tænker i folks :) Det behøver ikke være B&W højtalere og Center, valget er bare lagt grundet mine front højtalere Er der bedre muligheder i FX Dali? Ville forstærkeren være tilstrækkelig? kan den drive et fuldt 5.1.4 setup? Vores stue ser sådan ud: https://drive.google.com/file/d/1AgiV2K4-Mv_oe1fpLlKGR_tLoyoGjI20/view?usp=drivesdk https://drive.google.com/file/d/1t1NplKrcNqcwGnWjh9O_jDiyT4Hoxe3X/view?usp=drivesdk Tak for jeres tid og debat
|
|
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond NAD C388 SVS NSD 12 |
|
SuperBilleN
Guld medlem Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 548 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er der sgu bestilt udstyr skal ud og hente det meste idag :) Det endte med følgende. Fronter: Bowers & Wilkins Diamond D2 Fronter High: SVS Prime Elevation Center: Bowers & Wilkins CMC Center Back: Bowers & Wilkins 686 Back High: SVS Prime Elevation Subwoofer: SVS SB12-NSD Forstærker: Denon AVR-X4400H Glæder mig som et lille barn til Juleaften, Men der er det jo også snart :) |
|
GEAR:
Bowers & Wilkins 805 Diamond NAD C388 SVS NSD 12 |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til de fronter du benytter, vil jeg bestemt ikke gå under en
B&W HTM 4 som center, er du sikker på at den Denon X4400 kan drive dine D2 etc.
De skal have en amp med muskler "High Current" Måske hvis du deler ved 80/90hz. Men du kan jo evt. smide en amp i r.... af den |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bowers & Wilkins Diamond D2 er lækre i rosentræ
Har dem ikke selv, så billede på nettet Redigeret af jake51 - 20-December-2018 kl. 15:06 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |