|
Onkyo tx Nr616 - Sort skærm |
Besvar |
Forfatter | |
BigRaj
Guld medlem Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-April-2019 kl. 20:19 |
har lige købt ovennævnte avr og sat den til, lavet factory reset oged at holde cbl/sat nappen inde og trykket på Standby/On knappen til der stod "Clear" i display. Derefter initiliserer den og så står der "Initial Setup, see tv. Men på tv hvor der nu skulle være on srceen menu der intet. Der er ikke engang signal til Tv.
Det underlige er at der er fint signal til Projetoren. Why? Redigeret af BigRaj - 02-April-2019 kl. 20:41 |
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et afbrændt HDMI board. Meget kendt feature hos Onkyo receivere (og NAD). Lyder til sælger har solgt en død receiver til dig.
|
|
BigRaj
Funktioner
Tak(0)
|
Så forstår jeg ikke at jeg sagtens kunne se billede på projetoren, både min Boxee ( satte også en film på), PC4 og nintendo Wii virkede også fint,
Den har 2 x HDMI Out, I den ene har jeg sat Projetoren og I den anden har jeg sat HDMI fra Tvet.
|
|
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4111 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du valgt den rette HDMI Out?
Hvad er det for et TV? 4K? Understøtter din receiver 4K? |
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er ikke sikker på, at den en HDMI udgang er Zone 2? Der er langt fra alle receiver med 2 HDMI ud, der kan sende samme signal på begge udgange?
Har du prøvet at sætte TV'et til den anden udgang og kom der så billede? |
|
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
Nu tjekkede jeg lige billeder af bagsiden på Google. Det ser ud til det lige netop er det med at den anden udgang er til zone 2. Den ene hedder HDMI Main, den anden hedder HDMI Sub.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nåååh, det er sådan du har koblet tingene sammen......... Ud over at det er svært at hjælpe dig, når du ikke er mere informativ om opsætningen, så syntes jeg at du har taget en chance, ved at købe en 7 år gammel receiver fra Onkyo, der er notorisk kendt for at have massive problemer med HDMI boardet - specielt i den årgang. Klaus
|
|
BigRaj
Funktioner
Tak(0)
|
Nagash:-) Der var løsningen jo:-)
Satte min HDMI splitter på HDMI Main og nu spiller det hele bare. Der er masset af billede både på projektor og Tv nu og det hele skifter automatisk som det skal. Herligt. Den anden HDMI OUT er til Zone 2. Det er her jeg gik galt i byen. Jeg vidste ikke den var til Zone 2 Tak for hjælpen allesammen. Det skal lige siges at det er min 3j.Onkyo reciever og ingen af dem har jeg haft problemer med og ingen af dem har haft afbrændte HDMI boards;-) Men det er nok fordi jeg køber alt mit grej herinde på Recordere, for så ved man at man ikke får fat i ting der ikke virker:-)
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |