|
Onkyo TX-NR609, 4k Passthrough, ARC |
Besvar |
Forfatter | |
PF
Super bruger Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Januar-2019 kl. 16:09 |
Hej alle sammen,
Jeg håber lidt at I kan hjælpe mig, for jeg forstår ikke så meget af det her endnu. Jeg har lige købt et B8 OLED og vil i den forbindelse selvfølgelig gerne se ting i 4K og HDR. Jeg har et Shield TV som jeg bruger som afspiller, som så kører igennem en ældre Onkyo TX-NR609 receiver. Så vidt jeg har forstået, så kræver det at min receiver kan klare 4K passthrough for at det kan lade sig gøre, og det synes jeg at kunne læse at den ikke kan. Kan det passe at jeg kan komme uden om det og få glæde af 4K og HDR, ved at køre mit Shield TV direkte i mit tv og så forbinde mit tv til min receiver via Arc, så jeg stadig kan bruge mine højttalere til lyden, istedet for højttalerne i tv'et?
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(1)
|
Din 609 kan rigtig nok ikke få 4K igennem.
Kan det passe at jeg kan komme uden om det og få glæde af 4K og HDR, ved at køre mit Shield TV direkte i mit tv og så forbinde mit tv til min receiver via Arc, så jeg stadig kan bruge mine højttalere til lyden, istedet for højttalerne i tv'et? Ja, det er bare den vej du går.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |