|
Tilslutning af NVIDIA Shild (4K) |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, det er jo lige det. Jeg synes jo ellers jeg var så smart at vente lidt med at skifte min gamle 1080p receiver ud med en UHD receiver, indtil jeg synes det så ud til at standarden var ved at modne lidt og falde lidt til ro. Det gør så bare, at jeg nu står med en receiver, der ganske rigtigt kan klare UHD, men kun med HDR10, men kan ikke klare hverken HDR10+ eller Dolby Vision. Så igen er jeg sat tilbage allerede inden jeg har fået købt med et UHD TV. Fedt! Så ja, det er jo her, sådan et produkt virkelig kunne være rart. Ja, havde produktet været på markedet noget før, så ville jeg da slet ikke have skiftet receiver. Udover UHD, så kan den alligevel ikke mere end den gamle. Men ja, du har helt ret angående HDFury. Den var så meget mere, end bare en splitter. Men jeg tror dog rigtig mange af os, der egentlig var interesseret i den, mest af alt kun var interesseret i dens mulighed for at splitte billed og lyd :) |
||
Vafle
Ny bruger Oprettet: 23-Marts-2018 Sted: Varde Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej, håber det er ok jeg lige låner dette topic:)
Er nødt til at spørge, for at være helt sikker på jeg forstår. Mit setup vil være fra en pc til splitter, som sender signal ud til TV og til Receiver på samme tid. Vil jeg så kunne få optimale billeder samt surround? Redigeret af Vafle - 03-Januar-2019 kl. 14:42 |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |