recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Chromecast Audio alternativ til aktive højttalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Chromecast Audio alternativ til aktive højttalere

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Januar-2016
Status: Offline
Point: 336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 12 minutter siden kl. 05:19
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Jeg forstår ikke, at der kommer alle mulige forslag, når jeg allerede har henvist til købsmuligheder af Chromecast Audio.

Det kan man sige - men det kunne være interessant at høre om nogen har opdaget fordele ved at bruge et nyere Chromecast device - f.eks. Argon Audio Solo.

Er der lydkvalitetsmæssige fordele ved Argon Audio Solo eller andre devices?

Er der flere muligheder med en Argon Audio Solo eller andre devices?

Har nogen egne erfaringer med Argon Audio Solo eller andre devices?

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Point: 4027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 27 minutter siden kl. 06:04
Lydmæssig, så er wimp og solo klart bedre end den gamle Chromecast Audio. Soloen ligger på niveau med bluesounds streamer lys mæssigt. Dog bare bare med mere neutral og mere afslørende lyd, hvor bluesound læner sig mere op den mere varme knap så afslørende med. Wimp har jeg ikke set sat op imod de to i nogle test desværre så jeg ved ikke hvad den lydmæssigt kontra de to andre. Men rent funktioner er wimp og solo ens
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
ClausBP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Januar-2016
Point: 336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausBP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 2 minutter siden kl. 06:29
Tak for input, T-Duck!
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu