|
Sikkerhedskopiere iPhone iPad til Macbook Pro? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4666 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er lavet om, så der kommer ingen “Apple konto” frem. Ser ud til i dit link, at man skal lægge sin iPhone ved siden af sin iPad. Og så logge ind på den, og så skulle de begge blive logget ind
Redigeret af Munch - 25-September-2024 kl. 17:04 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
archfrog
Bruger Oprettet: 16-Marts-2022 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 93 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bare det virker
|
|
LDAC for Windows, Shure AONIC 50 hørebøffer og en kop kaffe.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4666 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vender lige tilbage med nyt. Det er lykkedes mig at logge in på iPad. Men den kommer ikke frem i Finder på Macbook Pro.
Jeg skal have løst det, for nu har de skruet bissen på, og vil have mig til at skrive under på nye betingelser i iCloud. Og det kan jeg godt regne ud hvad er, og det er det jeg kæmper imod. For jeg vil ikke registrere betalingskort til Apple i USA, for her er der ingen sikkerhed.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |