recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tastatur på pc,
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tastatur på pc,

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kulau Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Februar-2018
Sted: Erslev
Status: Offline
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kulau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tastatur på pc,
    Sendt: 7 timer 18 minutter siden kl. 12:12
Hej jeg har købt en brugt pc med windows 11, men jeg kan ikke få nummertastatur der sidder i højre side til at virke, jeg har trykket på numlock det hjælper ikke, men det virkede en kort stykke tid da jeg købte den. det er en lenovo thinkpad, er der nogen der har nogle forslag mvh Kulau
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 7 minutter siden kl. 12:23
Det kan være lidt af hvert......specielt når du nu har valgt at stille spørgsmålet i en undergruppe omhandlende tablets/telefoner i undermenuen windows phone... :-)

Enten et billede af tastaturet, eller fuldstændig modelbetegnelse vil hjælpe.

Klaus

Redigeret af KlausDM - 7 timer 5 minutter siden kl. 12:25
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kulau Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Februar-2018
Sted: Erslev
Point: 26
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kulau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 43 minutter siden kl. 12:47
DER ER EN BESKRIVELSE, DER STÅR:LENOVO THINKPAD T560 I5 1S20FJO3EOOR9OMPIMS
MVH KULAU
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7071
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 12 minutter siden kl. 13:18

Hvad er CAPS LOCK?    Big smile

Når Caps Lock er slået til, skriver dit tastatur som udgangspunkt store bogstaver. Caps Lock er en knap ude i ventre side af dit tastatur (ofte nummer tre fra bunden). Der står enten "Caps Lock" på den, eller også er der en pil med en firkant under. På nogle computere lyser den, når den er slået til. På andre computere må du lige tjekke, om den er slået til, ved at skrive noget et andet sted, fx et dokument i Word. Du slår den fra og til blot ved at trykke på den. 

Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6193
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 38 minutter siden kl. 13:52
På mit tastatur skal Numlock være slået til for at indtaste tal fra højre del af tastaturet
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2018
Point: 1414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 15 minutter siden kl. 16:15
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

På mit tastatur skal Numlock være slået til for at indtaste tal fra højre del af tastaturet

Og du har en Lenovo?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 2 timer 38 minutter siden kl. 16:52
Jeg har ikke en Lenovo
Tastaturet er HP
Jeg går ud fra, at det med Numlock er universalt (men er ikke sikker)
Hvad siger I andre?
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 51 minutter siden kl. 17:39
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 1 time 47 minutter siden kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Og du har en Lenovo?
Jeg har et Lenovo tastatur på en gammel stationær  Medion PC. 
Her tager CAPS LOCK sig af små/STORE bogstav skift, og Num Lock skifter imellem højre sides tal og pile/funktionstaster.

Vil da mene det er ret standard når der er separate numeriske taster? Confused

Men jeg har selvfølgelig ikke set alle tastaturer i verden.  LOL

Mvh. JørgenT
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu