|
Tastatur på pc, |
Besvar |
Forfatter | ||
Kulau
Junior bruger Oprettet: 07-Februar-2018 Sted: Erslev Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 8 timer 20 minutter siden kl. 12:12 |
|
Hej jeg har købt en brugt pc med windows 11, men jeg kan ikke få nummertastatur der sidder i højre side til at virke, jeg har trykket på numlock det hjælper ikke, men det virkede en kort stykke tid da jeg købte den. det er en lenovo thinkpad, er der nogen der har nogle forslag mvh Kulau
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det kan være lidt af hvert......specielt når du nu har valgt at stille spørgsmålet i en undergruppe omhandlende tablets/telefoner i undermenuen windows phone... :-) Enten et billede af tastaturet, eller fuldstændig modelbetegnelse vil hjælpe. Klaus
Redigeret af KlausDM - 8 timer 7 minutter siden kl. 12:25 |
||
Kulau
Junior bruger Oprettet: 07-Februar-2018 Sted: Erslev Status: Offline Point: 26 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
DER ER EN BESKRIVELSE, DER STÅR:LENOVO THINKPAD T560 I5 1S20FJO3EOOR9OMPIMS
MVH KULAU
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7071 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad er CAPS LOCK?Når Caps Lock er slået til, skriver dit tastatur som udgangspunkt store bogstaver. Caps Lock er en knap ude i ventre side af dit tastatur (ofte nummer tre fra bunden). Der står enten "Caps Lock" på den, eller også er der en pil med en firkant under. På nogle computere lyser den, når den er slået til. På andre computere må du lige tjekke, om den er slået til, ved at skrive noget et andet sted, fx et dokument i Word. Du slår den fra og til blot ved at trykke på den. |
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6193 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
På mit tastatur skal Numlock være slået til for at indtaste tal fra højre del af tastaturet
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og du har en Lenovo?
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6193 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har ikke en Lenovo
Tastaturet er HP Jeg går ud fra, at det med Numlock er universalt (men er ikke sikker) Hvad siger I andre?
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19454 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Her tager CAPS LOCK sig af små/STORE bogstav skift, og Num Lock skifter imellem højre sides tal og pile/funktionstaster.
Vil da mene det er ret standard når der er separate numeriske taster? Men jeg har selvfølgelig ikke set alle tastaturer i verden. |
||
Mvh. JørgenT
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |