|
Styring af gamle afspillere og yamaha rx v6a |
Besvar |
Forfatter | |
ole kr
Junior bruger Oprettet: 06-December-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-August-2021 kl. 15:40 |
Hej Er der nogen der ved om man kan styre rx v6a sammen med cd spiller, bd-afspiller og Hdd-optager (der alle bruger ir-koder), fra den samme fjernbetjening. Har tidligere brugt Hrmony 650 men påtænker at købe Harmony elite.
Findes der andre muligheder. Mvh Ole
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4669 |
Funktioner
Tak(0)
|
I søgen efter databasen over understøttede enheder, faldt jeg over en artikel her på recordere med en kedelig konstatering. Men databasen fortsætter, og den kan du kun tilgå i opsætningen af fjbtj, så det er umuligt at svare på spørgsmålet.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
ole kr
Junior bruger Oprettet: 06-December-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja så er det jo et spørgsmål om der er andre muligheder. Det går nogenlunde i indtil videre, for rx v6a er i Harmony's database.
Jamaha anbefaler jo MusicCast på mobil eller tablet, men kan der sendes ir-koder derfra til de gamle maskiner. Vi er nok stadig mange der ikke kører alt på stramning. Og de gamle maskiner lever jo nok en del år endnu. Det vil være lidt træls at skulle have mere end en fjernbetjening liggende.
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ingen personlige erfaringer, bruger selv stadig Harmony Ultimate med Hub, men der er kommet en ny spiller på markedet som hedder Sofabaton. Der er allerede en U1 model ude nu, men den ligner en nedgradering i forhold til min gamle Harmony. Men der X1 kommer lige om straks og ser langt mere interessant ud for mig.
Men som sagt, har ingen erfaringer med mærket. Synes bare de ser interassente ud. Her er en gennemgang af U1, glæder mig til at se de første test af X1: https://www.youtube.com/watch?v=vk5JG2N9c2E |
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad siger brugsforvirringen til RX-V6A?
|
|
ole kr
Funktioner
Tak(0)
|
Det omtales ikke
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |