|
Antimode 8033 - hit eller skidt? |
Besvar |
Forfatter | |
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-September-2021 kl. 22:25 |
Jeg har mulighed for at købe en DSPeaker Antimode 8033 Cinema for ca. halv pris. Er det stadig en god deal? Og er den virkelig så fantastisk som alle annoncer skriver?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1105 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bio jensen har testet den i 2013 og var begejstret. Har ikke selv prøvet den, men lægger lige linket her, du har muligvis allerede læst det 😉 men hvis ikke, så kan du nu... Frank
|
|
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3788 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft af flere omgange alt efter setup. Pt har jeg en svs sb3000 og den kunne jeg simpelthen ikke tæmme uden antimode.
Du skal være opmærksom på at den "kun" håndtere peaks, men det gør den til gengæld også helt fantastisk. I min stue er det en kæmpe forskel, ja også i min gamle stue
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak, begge to. Købte den og glæder mig til at lege lidt med den.
|
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1105 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når du har fået prøvet den af, lægger du dine erfaringer med den på din biotråd, kunne være spændende at læse om hvordan den virker. Har selv haft noget af en kamp med de der peaks på mine subs... Frank
|
|
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
Okay
|
|
|
Fattigrøven
Junior bruger Oprettet: 19-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har også en og er MEGET glad for den. Og jeg vil tro, at med mindre man har måleudstyr og software, så man kan fintune sin sub manuelt, så vil det være "umuligt", at få samme resultat UDEN en dspeaker.
Jeg kan KUN anbefale den... Den er supernem at bruge og man kan lave flere målinger, fra forskellige steder i sit rum. Og har man kun EN subwoofer, kan det virkelig gøre en forskel, af de helt store :-)
|
|
LG OLED
Marantz SR6015 Audiovector M3 Sig og ditto center SVS PB3000 |
|
Fattigrøven
Junior bruger Oprettet: 19-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
|
MEGAfed subwoofer! Har lige "fået" sådan en selv :-) På med dspeaker, og det fungerer bare
|
|
LG OLED
Marantz SR6015 Audiovector M3 Sig og ditto center SVS PB3000 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |