|
Hvilken HDFury ? |
Besvar |
Forfatter | |
hifibo
Super bruger Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Oktober-2021 kl. 17:26 |
Hejsa derude,
Jeg har behov for lidt hjælp til valg af HDFury, Jeg har følgende udstyr: TV: 4K LG Projektor JVC HD Lyd: Marantz SR6011 Kilde: Apple TV 4k nyeste Jeg vil gerne det følgende: Når fruen tænder apple TV på Apple TV remote skal TV og kun TV tænde, lyd igennem TV. Der skal kunne ses film på projektor i HD fra samme Apple TV med Atmos lyd. Det vil være nice hvis en PS/5 kunne komme til på sigt. (mere end 1 indgang) Som jeg forstår det vil Apple TV vælge et ikke Atmos lydspor når jeg ser projektor da billedet er HD (og lydspor til HD er ikke Atmos). Så vidt jeg kan se vil en HDFury Diva løse det, er det korrekt ? kablet med ATV i indgang(1) audio out til reciever og out1 til TV og out2 til projektor. Gør jeg dette, hvordan styrer jeg så hvilken udgang der vælges ? (der er ikke remote med til Diva). Er der noget jeg overser og er der bedre løsninger ? Bo |
|
hifibo
Super bruger Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
Funktioner
Tak(0)
|
og et lille tillæg,
kan nogen af hdfury's kodes således at hvis output2 er tændt (projektor/AVR) så tænder output1 (TV) ikke via CEC ? |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |