|
Hvilken vægdåse til både antenne og satellit? |
Besvar |
Forfatter | |
JAJE
Bruger Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 8 timer 20 minutter siden kl. 13:39 |
Hej
Jeg anvender stadigvæk kabel-tv og har også en parabol til udenlandsk tv. Jeg skal til at få etableret antennestik i et par rum som er blevet lettere istandsat. Jeg vil gerne have både kabel-tv og parabol-tv. Lige nu kommer disse ind i huset via 2 separate kabler. Min parabol anvender DiSEqC switch så jeg tænker ikke at jeg kan bruge de dåser som har begge typer signal i samme kabel - eller tager jeg fejl her? Jeg skal derfor have fundet en med separate tilslutninger eller 2 forskellige dåser. Det skal være en slutdåse. |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er det ikke bare sådan en du skal have ?
|
|
|
|
JAJE
Bruger Oprettet: 09-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 77 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar. Det er muligt jeg kan nøjes med sådan en. Det må være restsalg siden den er så billig. Men er det en af dem hvor der kan tilsluttes ét eller to kabler på bagsiden? Hvis det kun er ét kabel så skal jeg jo have en form for samler/combiner der samler henholdvis kabel-tv-signal og satellit-signal i et kabel, men mit spørgsmål går også på om jeg fortsat kan anvende min DiSEqC switch hvis signalerne samles i ét kabel.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |