recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken vægdåse til både antenne og satellit?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken vægdåse til både antenne og satellit?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JAJE Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JAJE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken vægdåse til både antenne og satellit?
    Sendt: 9 timer 26 minutter siden kl. 13:39
Hej

Jeg anvender stadigvæk kabel-tv og har også en parabol til udenlandsk tv. 

Jeg skal til at få etableret antennestik i et par rum som er blevet lettere istandsat. 

Jeg vil gerne have både kabel-tv og parabol-tv. Lige nu kommer disse ind i huset via 2 separate kabler. 
Min parabol anvender DiSEqC switch så jeg tænker ikke at jeg kan bruge de dåser som har begge typer signal i samme kabel - eller tager jeg fejl her?
Jeg skal derfor have fundet en med separate tilslutninger eller 2 forskellige dåser.  

Det skal være en slutdåse.

Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 9 timer 12 minutter siden kl. 13:53
Til top
JAJE Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-November-2006
Sted: Denmark
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JAJE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 40 minutter siden kl. 15:25
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Er det ikke bare sådan en du skal have ?
Tak for svar. 

Det er muligt jeg kan nøjes med sådan en. Det må være restsalg siden den er så billig. Men er det en af dem hvor der kan tilsluttes ét eller to kabler på bagsiden?  
Hvis det kun er ét kabel så skal jeg jo have en form for samler/combiner der samler henholdvis kabel-tv-signal og satellit-signal i et kabel, men mit spørgsmål går også på om jeg fortsat kan anvende min DiSEqC switch hvis signalerne samles i ét kabel.  
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu