|
Save Mode |
Besvar |
Forfatter | |
BJEPSEN.COM
Bruger Oprettet: 30-Juli-2011 Status: Offline Point: 128 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Maj-2016 kl. 23:09 |
Hej alle
Jeg har lige fået PS4 med posten idag og fik den sluttet til og det gik da også godt jeg satte den til at downloade Et racer spil (F1-15) og det skulle den bruge en lille time på fint jeg gik op og handlede da jeg kom hjem og kiggede til den havde den slukket sig selv ok jeg tændte den men den slukkede igen uden der kom billed på TV Kiggede på nettet fandt frem til opstart i safe mode jeg gav den en Update System Software Det virkede ikke så blev det restere default settings det virkede heller ikke så blev detreinstall system software Det gik den også igang med men efter 15-20 min slukkede lyset i PS4 nu kan den kun safe mode hver gang jeg prøver at genstarte den eller andet så slukker den bare og så er det det HJÆLP MVH BJepsen |
|
BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
|
|
svsommer
Guld medlem Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej BJepsen Jeg har sammen problem både før og efter den har været en tur forbi sony Besked fra sony var ps4 opdateret til seneste software og efter dette ingen fejl konstateret jeg har lige i dette minut rodet med den igen. hvis du tager strømmen fra ps4 i 5minuter vil den så starte igen?
|
|
Mvh
Svsommer |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |