|
Tysk switch |
Besvar |
Forfatter | |
Telemachos
Ny bruger Oprettet: 04-Juni-2012 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Juni-2020 kl. 14:09 |
Hej
Hvis jeg nu køber en nintendo-switch i tyskland (bundle med Animal Crossing New Horizons som jeg ikke kan finde i DK) kan man så stille switchen / spillet til at køre på engelsk? (for jeg vil da nødigt skulle være tysk-parlør i tide og utide...) Venlig hilsen TM
|
|
Hackerjac
Guld medlem Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det vil jeg gå stærkt ud fra da de fleste Switch games is multi language
|
|
Telemachos
Ny bruger Oprettet: 04-Juni-2012 Status: Offline Point: 12 |
Funktioner
Tak(0)
|
...og en opfølgning. Tysk indkøbt switch virker (på engelsk), inkl. det spil der var med i pakken som download-code (sælger i tyskland var lidt i tvivl om det var country-låst eller regions-låst så om præcis den del virkede var lidt usikkert, men det gjorde det ;-)
/TM
|
|
filmnørden
Junior bruger Oprettet: 17-April-2010 Status: Offline Point: 23 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har købt en Nintendo switch i Tyskland, da den var en del billigere. Den fungere fint, og vi har ikke haft nogen sprogproblemer, dog har vi ikke spillet Animal crossing :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |