|
TV2 ude af sync (2017) |
Besvar | Side <1 234 |
Forfatter | |
ridderdk
Guld medlem Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har også problemer med lyd synkroniseringen, men kun på TV2 og sådan har det været i flere måneder (skide irriterende)
Og skal jeg rette på forsinkelser, så tænker jeg det må gå ud over de resterende 50 kanaler hvor der ingen problemer er, ikke sandt? Har Waoo IP tv via FIBIA Redigeret af ridderdk - 26-Januar-2017 kl. 23:11 |
|
Gazerbeam
Bruger Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
Funktioner
Tak(0)
|
Oplever samme problem hos Glenten.
Sjovt nok var jeg den anden dag overbevist om at det var min nye optager, men de sker også på live TV. Jeg har oplevet det på bl.a. VM håndbold. |
|
Sunbao
Bruger Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 79 |
Funktioner
Tak(0)
|
her er det så godt nok på Dr1 problmet er opstået hmm
|
|
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Også problem med TV2 sync her. Stofa anlæg
|
|
BLANS
Ny bruger Oprettet: 03-Februar-2017 Sted: SØNDERBORG Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Er der nogen der har overblik over hvilke fjernsyn, der har problemer med TV2 lyden? Jeg har selv problem med mit Panasonic, men ikke med Samsung og Philips. Jeg får signalet fra STOFA
|
|
BLANS Bache
|
|
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
Umiddelbart vil jeg tro, at alle tv der automatisk vælger Dolby Digital fremfor stereo har problemet. Det gør mit Sony. Men et enkelt tryk på AUDIO-knappen på fjernbetjeningen skifter fra DD til stereo. Indtil næste gang... Rygterne siger at fejlen ligger hos Teracom - og at de er opmærksomme på det. Hvis jeg var TV2, ville jeg lade Teracom forstå vigtigheden af at det bliver rettet snarest. |
|
MCenterFreak
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved godt at dette er en gammel tråd, men jeg faldt over den da jeg søgte på Lip Sync problemer hos Canal Digital. Det ser ud som om det stadig er et problem. Jeg har Lip sync problemer med min Entertain box, og det ser ud til at det kun er TV2. Er der andre der har problemet?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har set flere Yousee-kunder skrive om det. Det er vist primært nyhederne.
|
|
Besvar | Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |