recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

solgt

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Sørensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 09:24
Jeg er interesseret i sådan en boks.
Til top
SCR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-December-2012
Sted: Rødovre
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SCR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af bbond bbond skrev:

Hej!

vil også gerne købe boksen til 650,- kr (+ forsendelse)... foregår betalingen via. butikken (Sony Center) eller er det en "privat" handel ?

Hvis det er via. butikken - må det samme tilbud vel gælde i andre Sony Centre ? (eller er det "kun" i Rødovre.. ;)

Bond Cool

Det er kun i Rødovre. giver lige en update i aften, på hvor mange der er tilbage, da der har været massiv interesse :)
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 11:11
Jeg er også interesseret. Jeg kan selv hente, så du slipper for besværet med at sende
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 12:30
Jeg er bekendt med der også er en andet Sony Center som sælger til denne pris.

Skriv evt. PM.
Til top
SCR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-December-2012
Sted: Rødovre
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SCR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2013 kl. 17:06
Så må der meldes udsolgt (har skrevet enten PM (besked) eller email til dem der var heldige)!

Må squ indrømme... jeg havde slet ikke nok til den efterspørgsel :)
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu