recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 63" plasma kontra Panasonic?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung 63" plasma kontra Panasonic?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DarkHelmet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 508
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung 63" plasma kontra Panasonic?
    Sendt: 21-Februar-2010 kl. 21:05
Hej.

Vi har pt et 42" Panasonic PV60 som vi har været glade for igennem årene. Selv idag når jeg kigger på LCD (ogås med LED), trækker det ikke voldsomt i mig med at udskifte det med et LED tv. Måske når priserne kommer ned omkring alm LCD/Plasma.

Men jeg var i Elgiganten forleden, og her har de et 63" Samsung Plasma til lige under 23.000 kr!

Uhørt billigt taget i betragtning af at min kone savlede over et 65" Panasonic for knap 2 år siden, men med en prislap på over 70.000 kr!

Nu er de pludselig kommet ned i et prisleje hvor vi alm mennesker kan begynde at være med. Det har altid været vores drøm at få et kæmpe tv.

Men er der nogen downside ved at købe et Samsung plasma i forhold til vores Panasonic? Vi køre PS3 og helst BluRay film, og har digitalt tv signal.

I Elgiganten havde de kun alm tv signal sat til dette tv, men det stod faktisk ok. 

Nogen der har en mening om det er pengene værd, eller om det er til grin?

Så et andet Samsung i Expert til omkring 18.000 kr - mener det var 50", og det stod FANTASTISK godt med BluRay. Blev helt overrasket over det.

Mvh Dan

Til top
mimithorup Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2008
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2010 kl. 21:59
hvilket samsung tv er det ?
har selv et ps50a565 super billede med alm. digital signal
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2010 kl. 22:34
Downside v Samsung vs Pana har typisk været,at Pana har været mere resistente overfor retention .Noget med at man på Samsung ikke har kunnet sortere TV-kanalerne. Og så har Pana trods alt nok også haft en lidt bedre billedkvalitet i mellemprisklassen .  
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu