recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp Panasonic TH-37PX70E
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp Panasonic TH-37PX70E

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lethias Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp Panasonic TH-37PX70E
    Sendt: 25-Februar-2010 kl. 00:54
hej

Var en af de heldige for et par år tilbage der købte et panasonic th-37px70e via. fælleskøb fra recordere.dk

Tv'et har været super og har altid virket 100% indtil for en uge siden da jeg prøvede at tilslutte det til min nye selv samlet pc via. hdmi(tv) - dvi(pc) og clone min pc skærm og tv'et.

Fra start til slut var der problemer. Tv'et viste kun en brøkdel af den orginale skærm og efter kort tid og adskellige forsøg med Ati's grafik controlpanel, blev det skærmen sort istedet.

Siden da har jeg prøvet med hdmi til hdmi i min bærbar og fra min ps3. men begge hdmi udgange forbliver sorte. Selvom den på både min stationær pc samt bærbar pc opfatter at tv'et er tilsluttet.

Skal siges at jeg på min gamle selv samlet pc ingen problemer havde og det samme gjadlt min ps3.
Har aldrig hørt om at en hdmi indgang/udgang skulle brænde af...

Vil høre om der er nogle der har oplevet det samme og evt. har en ide?

Mvh Dennis
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2006
Point: 844
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 07:59
du har vel ikke glemt at slukke helt for strømmen på tv/pc når du tilsluttede kablerne ?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 08:13

Ja hvis det ikke var tilfældet, så er der stor chance for at de er blevet brændt af.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Lethias Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-April-2007
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 09:14
Nej havde ikke slukket for strømmen da jeg satte dem til. har aldrig gjort det før, så tænkte desværre ikke lige den tanke. Surt det er det.

Har bare aldrig hørt eller oplevet hdmi udgange blive brændt af...
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu