Hej
Jeg var desværre så uheldig i påsken at have indbrud i mit hjem. De rendte derfor med hele mit TV/Hifi setup. Pioneer 508XD, Pioneer VSX-919 AH, pioneer bdp-320 + højttalere og kabler.
Mit spørgsmål er nu hvilket tv som tilnærmelsesvis kan erstatte 508XD´eren. Jeg har læst lidt om PanaG20 og overvejer da også at investere i dette til at se alm. tv på, for dernæst at købe lærred (ca. 100") og HD projektor som skal bruges til PS3 og Bluray. Jeg aner ikke hvor jeg skal starte med at lede efter et lærred og projektor......Jeg ser en del film (de rendte også med min Bluray samling 90 stk).
Jeg kan fortælle at budgettet ligger på 80-90.000 for et nyt setup muligvis lidt mere, inkl. lærred, projektor, højttalere, tv, receiver og Bluray...er det realistisk at tro jeg kan få noget ordentligt for det?
Hvis I ikke kan svare på mine spørgsmål da der selvfølgelig er mange faktorer som spiller ind i mit valg, må I meget gerne sende mig nogle links hvorefter jeg så selv vil læse og lede lidt. Jeg ved selvfølgelig også godt at jeg skal ned og se udstyret med mine egne øjne....
På forhånd tak
An Van