recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Endnu et G20 indlæg (køb)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEndnu et G20 indlæg (køb)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1562
Direkte link til dette indlæg Emne: Endnu et G20 indlæg (køb)
    Sendt: 11-April-2010 kl. 16:09
Jeg har læst mange indlæg om Panasonic's G20 Plasma skærm(er stadig ikke færdig) og af de to skærme jeg vil købe (Sony EX500, 40 eller 46" og Panasonic G20E 42", 50" er alt for dyr til mit budget), synes jeg panasonic'en har et rigtig godt billede (sony har et lidt mere koldt billede, hvordan jeg så end skal forklare det med at sonyen har et mere koldt billlede) inden jeg køber Panasonicen har jeg nogen spørgsmål, det kan godt være det er blevet spurgt før om det før, men vil gerne vide lidt om skærmen inden jeg køber den.

Jeg vil gerne have den billigst muligt, hos av connection koster den 7895kr incl levering og hos Hifi klubben koster den for medlemmer (som jeg er) 7475kr. Hos Av connection vil de gerne sælge deres fladskærme og alt det andet lige så billig som konkurenterne (prisgaranti,oplevede jeg da jeg på et tidspunkt spurgt om prisen på X20 modellen på 50"). Begge steder giver 30 måneders garanti,hos av connection(Odense)fik jeg at vide at ved at blive medlem af panasonic medlemsklubben ,kunne jeg få 25% rabat på forsikringen der koster ca 1295kr og er enten på 4 eller 5 år,hos hifi klubben koster 5 års forsikring 895kr. (vil meget gerne have forsikring og 24 måneders garanti en f.eks 5 års garanti og ingen forsikring, hvis prisen er ens)

Skal jeg bare købe den hos Hifi klubben, som er billigst  eller er der et bedre sted at købe den ?

Kan man nemt pga reklamationsret,garanti få skærmen byttet, hvis at den støjer,brummer meget, som har været et stort problem med G20 modellen ? 

Hvor stort et problem er retention på skærmen ? (har læst at Panasonic plasmaskærme er meget
gode til at undgå retention og at Burn in på de nye modeller næsten ikke er til stede, altså at panasonic også på de områder er de bedste)

Jeg har en ganske alm philips wifi dongle(har aldrig været brugt), fra en snb5600 router, vil den kunne fungere med panasonicen og en Dlink Dir615 n router såvel som en 3g router Huawei D100 ? 

Hvordan for jeg bedst billede og lyd ? har en Sony HTP-718DW surround anlæg,mener man kan få billedet og lyd igennem reciveren, men hvad er bedst ? 

HDMI kabel fra computeren til tvet og så et kabel fra tvet til reciveren eller et HDMI kabel til reciveren og så sende billedet videre med et kabel til tvet  

Er der ellers noget jeg bør vide omkring en Panasonic TX-42G20E ?
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 16:16
Hvis du beslutter dig til et Pana, så vil jeg afgjort vælge at købe hos Sparshop. Super service - og ingen problemer - i fald du får problemer Tongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Point: 925
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 17:41
Jeg tror forskellen mellem hifi-klubben service og av-connection er minimal, men som du selv så kan du nok få den samme pris i av-connection.
Get HIFI or die trying c",
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 19:29
Fosforslør er det et problem, jeg har nemlig læst at den har G20'eren
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2346
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 20:21

Du kan da få den billigere: Til 7250 kr.

Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 21:16
Endnu billigere hos Wupti 7039kr
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Point: 1427
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 21:31
Oprindeligt skrevet af gasolin gasolin skrev:

Endnu billigere hos Wupti 7039kr

Ja, og de tager de så lige fly-fragtpriser oveni

men fragtprisen kan da læses "uden brug af lup"
E.L.
Til top
JKN. Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Februar-2007
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2010 kl. 15:54
Hej Gasolin

Jeg har købt min  50G20 hos AV- Connection i Odense og kan kun sige at jeg fik super service.

Fik lov til at lege og pille ved skærmen og de har alle modeller sat op på samme væg så man kan lave sammenligning på de forskellige skærme på stedet, bla. kan du se en kæmpe forskel i refleksioner i skærmen på  X20 og G20

De matcher de fleste internet priser og hvis du melder dig ind i Panasonic club, får du  30 mdr. garanti og ikke 2 års reklamationsret som hos wupti og andre net butikker.

Hi-fi klubben kan det samme, men jeg foretrak en mindre lokal fagbutik som jeg gerne vil støtte, Hifi klubben skal nok overleve.

Har også hørt at Spar Shop yder god service, men for mig vægter det lokale højt

Redigeret af JKN. - 15-April-2010 kl. 14:04
JKN

Panasonic 65 HZ1000 tv. Apple tv. Yamaha RX A860 receiver. onwall Audiovector Aventage R Arrete Sub. Panasonic ub820 Uhd afspiller

SUB: Harbo Sound SUB 10 <
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu