Jeg har læst mange indlæg om Panasonic's G20 Plasma skærm(er stadig ikke færdig) og af de to skærme jeg vil købe (Sony EX500, 40 eller 46" og Panasonic G20E 42", 50" er alt for dyr til mit budget), synes jeg panasonic'en har et rigtig godt billede (sony har et lidt mere koldt billede, hvordan jeg så end skal forklare det med at sonyen har et mere koldt billlede) inden jeg køber Panasonicen har jeg nogen spørgsmål, det kan godt være det er blevet spurgt før om det før, men vil gerne vide lidt om skærmen inden jeg køber den.
Jeg vil gerne have den billigst muligt, hos av connection koster den 7895kr incl levering og hos Hifi klubben koster den for medlemmer (som jeg er) 7475kr. Hos Av connection vil de gerne sælge deres fladskærme og alt det andet lige så billig som konkurenterne (prisgaranti,oplevede jeg da jeg på et tidspunkt spurgt om prisen på X20 modellen på 50"). Begge steder giver 30 måneders garanti,hos av connection(Odense)fik jeg at vide at ved at blive medlem af panasonic medlemsklubben ,kunne jeg få 25% rabat på forsikringen der koster ca 1295kr og er enten på 4 eller 5 år,hos hifi klubben koster 5 års forsikring 895kr. (vil meget gerne have forsikring og 24 måneders garanti en f.eks 5 års garanti og ingen forsikring, hvis prisen er ens)
Skal jeg bare købe den hos Hifi klubben, som er billigst eller er der et bedre sted at købe den ?
Kan man nemt pga reklamationsret,garanti få skærmen byttet, hvis at den støjer,brummer meget, som har været et stort problem med G20 modellen ?
Hvor stort et problem er retention på skærmen ? (har læst at Panasonic plasmaskærme er meget
gode til at undgå retention og at Burn in på de nye modeller næsten ikke er til stede, altså at panasonic også på de områder er de bedste)
Jeg har en ganske alm philips wifi dongle(har aldrig været brugt), fra en snb5600 router, vil den kunne fungere med panasonicen og en Dlink Dir615 n router såvel som en 3g router Huawei D100 ?
Hvordan for jeg bedst billede og lyd ? har en Sony HTP-718DW surround anlæg,mener man kan få billedet og lyd igennem reciveren, men hvad er bedst ?
HDMI kabel fra computeren til tvet og så et kabel fra tvet til reciveren eller et HDMI kabel til reciveren og så sende billedet videre med et kabel til tvet
Er der ellers noget jeg bør vide omkring en Panasonic TX-42G20E ?