recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG's nye TV set til MEGET skarp pris!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG's nye TV set til MEGET skarp pris!!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Emne: LG's nye TV set til MEGET skarp pris!!
    Sendt: 23-April-2010 kl. 08:44
Hej alle

Jeg så dette TV hos Expert i går til 14.999.... Er vi ikke enige om at det er en skarp pris - eller fås det billigere? http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=39677&categoryid={7A6ECC6B-4458-4A15-ABEC-3B419D85260A}&nodeid=

Jeg er selv kæmpe Pana tilhænger, men en 60" lokker mig meget. Jeg synes umiddelbart at både design og billede så godt ud, men hvad skal jeg være opmærksom på ellers. Hvad er godt og skidt ved dette TV?

Jeg har pt. X10 og er egentlig ganske godt tilfreds... Skal bruges til dvd/bd/PS3.

Så vidt jeg ved er der en LG model af de nye der er et hak bedre end dette TV. Hvad hedder det - og hvad er forskellen?

Venligst
Strange

Redigeret af Strange - 23-April-2010 kl. 10:00
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 09:09
Måske du skulle fortælle, hvilken tv du har set hos Expert? - vi er jo ikke tanke læser Tongue
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Maj-2008
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 09:21
Jeg tror det er en 60PK550, han har set. PK750 og 950 kommer først i handlen idag.

60PK550 er vist spottet til omkring 13K af en anden bruger i en anden tråd. Kan ikke lige huske hvilken.

Edit: Dustin har den f.eks. til 14K http://www.dustinhome.dk/pd_5010443886.aspx

Redigeret af Shiva - 23-April-2010 kl. 09:26

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Point: 1418
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 09:32
lyder lidt spændene bliver spændene at se anmeldelser af det
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 10:02

Så fik jeg opdateret med link. det er lige præcis det TV. Synes det lyder helt vildt. Men er det en nordisk model både på Dustin og i Expert? Altså skal der stå N til sidst?

Er den testet på flatpanels og har I et link hvis det er tilfældet?

Redigeret af Strange - 23-April-2010 kl. 10:04
Til top
Fabricius Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-December-2004
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 11:18
13200.- inkl. fragt:
Dog ikke på lager.
Til top
barfodcph Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-November-2006
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 19:21
Jeg undrer mig altid over priser hvor varen ikke er på lager.......Det nemmeste i verden er da at annoncere en vare til en billig pris, når man ikke kan levere :)
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2037
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 20:02
har set 60PK760éren til lidt under 14.000kr inkl. levering ét par steder
Til top
Fabricius Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-December-2004
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af barfodcph barfodcph skrev:

Jeg undrer mig altid over priser hvor varen ikke er på lager.......Det nemmeste i verden er da at annoncere en vare til en billig pris, når man ikke kan levere :)

Hvorfor undrer det dig? Forhandlerne ved garanteret på forhånd hvad de skal give for varen hos grossisten, og dermed også hvad kunden skal betale. Lyver de og sætter prisen op, når varen kommer på lager, så er det da blot ris til egen røv, for så køber kunderne jo bare et andet sted.

Eller mener du at forhandlerne ikke bør oplyse priser på varer, der pt. ikke er på lager?
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Marts-2009
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af Fabricius Fabricius skrev:

Oprindeligt skrevet af barfodcph barfodcph skrev:

Hvorfor undrer det dig? Forhandlerne ved garanteret på forhånd hvad de skal give for varen hos grossisten, og dermed også hvad kunden skal betale. Lyver de og sætter prisen op, når varen kommer på lager, så er det da blot ris til egen røv, for så køber kunderne jo bare et andet sted.

Eller mener du at forhandlerne ikke bør oplyse priser på varer, der pt. ikke er på lager?
Helt enig, og det er også meget billigere at købe ind efter de bestillinger man får af sine kunder, end det er at have et kæmpe lager. Dermed kan man holde udgifterne nede på et minimum og sælge til lavere priser. Mange er gået nedenom og hjem fordi de købte for mange ting ind de ikke kunne sælge.
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu