recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ang. tv vi netværket på de nye Panasonic modeller.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAng. tv vi netværket på de nye Panasonic modeller.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Direkte link til dette indlæg Emne: Ang. tv vi netværket på de nye Panasonic modeller.
    Sendt: 30-April-2010 kl. 22:40
Hej,

Jeg har pt et PZ800, og vil opgrader til VT20e som har tv via internettet såvidt jeg kan læse mig frem til...

Men findes der sådan en service herhjemme endnu? kan se der findes noget der hedder Directv.com men ingen danske kanaler...

Jeg ved at Telia og Yousee har tv via internettet, ville man kunne benytte sig af det?

Det jeg fisker lidt efter er at kunne opsige min tv pakke som jeg giver 350 kr for om mdr. og i stedet betale for en online service som også kan tilbyde de danske kanaler, hvis det findes?

En anden ting, kræver det ikke en pæn stor båndbrede for at kunne se tv via internettet?

Jeg kunne se at man via amazon kunne leje HD film m.m. og jeg tænker bare at når jeg streamer mkv filer fra min nas server, så kræver det altså en fornuftig mediaplayer og båndbrede...

Eller kan det slet ikke samlignes ?

Jeg har 10/3Mbit forbindelse nu, burde det være nok ? eller skal der opgraders båndbrede for at kunne se tv via internettet ???
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1922
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2010 kl. 22:44
Er ikke verdensmester i dens funktioner, men tror ikke andet den har andet end de sædvanlige services Youtube, vejr, aktier mm.

Redigeret af thor-thor - 30-April-2010 kl. 22:45
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2010 kl. 22:48
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Er ikke verdensmester i dens funktioner, men tror ikke andet den har andet end de sædvanlige services Youtube, vejr, aktier mm.

Jeg så et videoklip på youtube, hvor han viste hvordan man kunne leje film via amazon, og kunne se i et andet videoklip at der var reklame for directv.com

Men jeg ved det heller ikke, jeg har aldrig ejet et tv med netværk endnu, så glæder mig, Viera Cast ser rimelig nice ud :)
Til top
erling1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Juli-2008
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 00:26
Vil ikke være lyseslukker og har kun haft mit Panasonic kort tid inden det skulle ombyttes, men kan da fortælle det var en skuffelse for mig, det Viera Cast. Synes det er meget tyndt indhold, ikke god brugervenlighed og ikke superkvalitet. Måske er jeg alene med den holdning? Lad det ikke være derfor du køber tv'et, men pga. den flotte billedkvalitet.
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2010 kl. 01:08
Oprindeligt skrevet af erling1000 erling1000 skrev:

Vil ikke være lyseslukker og har kun haft mit Panasonic kort tid inden det skulle ombyttes, men kan da fortælle det var en skuffelse for mig, det Viera Cast. Synes det er meget tyndt indhold, ikke god brugervenlighed og ikke superkvalitet. Måske er jeg alene med den holdning? Lad det ikke være derfor du køber tv'et, men pga. den flotte billedkvalitet.

Hej,

Tak for input :)

Jeg køber pga. jeg skal bruge et nyt tv med DVB-C tuner, det har mit PZ800 ikke, så alle yousee kanaler ser jeg stadig i analog signal og nogle få i DVB-T men det er kun DR1, DR2 og TV2, samt østjylland.

Jeg har lige haft en HDboks fra Yousee i et år, og har været vant til super godt billede, så det er godt nok trist at komme tilbage til analog signal, men jeg var ikke tilfreds med min yousee boks, den frøs tit, og jeg blev godt træt af det, og yousee ville ikke hjælpe, de blev ved med at give mit antenne kabel skylden og signalet skylden og jeg ved snart ikke hvad, men det har intet med det, signalet er blevet målet af tekniker flere gange og det fejler intet, og mit kabel fejler heller intet, det er den samsung boks der fejler noget...

Nå men kan bare ikke leve med analog signal, så nyt tv til mig i fødselsdagsgave (29 maj, og bliver 29 haha)

Sort niveau på det nye 50VT20 skulle også være bedre end på mit nuværende PZ800...

Og så kunne jeg godt tænke mig at opleve 3D hjemme i stuen på et tidspunkt :)

Redigeret af Sbht - 01-Maj-2010 kl. 01:12
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu