|
JAMO Studio S 502 HCS 51 |
Besvar |
Forfatter | |
Denial
Ny bruger Oprettet: 24-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Emne: JAMO Studio S 502 HCS 51 Sendt: 24-August-2007 kl. 12:35 |
Hej Jeg har købt denne JAMO hjemmebio. http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=388130 En af grundene til jeg købte den var USB porten, men jeg har så det problem at jeg ikke kan få den til at afspille video filer derfra (DivX, AVI), jeg har video filer i 720p, hvilket jeg også har sat udgangen på afspilleren til at være, og mit TV er også sat til det. Men når jeg så prøver at afspille dem skriver afspilleren "RES. NOT SUPPORTED" Er der nogen der kan hjælpe mig lidt på vej? På forhånd tak! |
|
Denial
Ny bruger Oprettet: 24-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 24-August-2007 kl. 16:34 |
Never mind, har fået løst problemet.
|
|
KoDriver
Ny bruger Oprettet: 07-September-2007 Status: Offline Point: 3 |
Sendt: 07-September-2007 kl. 14:00 |
Hej, jeg har lige bestilt sådan et Jamo sæt, jeg har dog ladet mig fortælle at afspilleren ikke er kodefri, men det skulle kunne gøres fra fjernbetjeningen, ved du hvordan det gøres??
|
|
mr-tdi
Junior bruger Oprettet: 05-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Sendt: 16-September-2007 kl. 18:28 |
Kære begge, Jeg kan se at i begge er ejere af Jamo's lille kompakte hjemmebio. Kunne i venligst sende jeres mening om anlægget da jeg selv er ved at bestille det. Har Jamo fået rettet op på fejlene på dit tidlige DMR50 som at DVD ikke husker hvor man er når man slukker mv.? Hvordan er lyden? Jeg har selv højttalere og skal kun bruge lyden. Ser frem til at høre fra jer. Martin |
|
KoDriver
Ny bruger Oprettet: 07-September-2007 Status: Offline Point: 3 |
Sendt: 18-September-2007 kl. 16:10 |
Jeg kender ikke de tidligere afspillere fra Jamo, da det er den første jeg har fået her. Den husker ikke hvor man er kommet til, hvis man tager skiven ud i tilfælde af støv eller andet skidt. Den kan kun spole med x8. Jeg synes lyden er ok, men det er hørt bedre |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |