recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kiss DP-1500 og undertekster
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKiss DP-1500 og undertekster

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sortiarius Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Kiss DP-1500 og undertekster
    Sendt: 28-Januar-2007 kl. 14:42
Har netop købt en brugt Kiss DP-1500 MPEG-4 afspiller som indtil videre ikke har skuffet mig med manglende understøttelse for hverken video eller audio.

Imidlertid kan jeg ikke få afspilleren til at vise hverken .srt eller .sub undertekster når jeg ser xvid/divx film - i  manualen nævnes intet om hvordan undertekster på sådanne formater vises så når jeg bruger PC-link har jeg indtil videre blot lagt sub-filen sammen med video filen og kaldt den det samme (med .srt eller .sub endelse).

Ikke overraskende streamer afspilleren dog ikke underteksterne sammen med filmen - og jeg har en ide om at det er fordi det kun er selve filmen der sendes til afspilleren gennem PC-link - har dog ingen ide om hvordan man igennem afspilleren vælger en bestemt undertekst-fil og der står intet om dette i manualen - så håbede på der var nogle herinde der måske havde erfaringer med hvordan det kunne lade sig gøre.

Sort.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu