|
Vandtætte kondisko og vinterstøvler? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6196 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-November-2024 kl. 10:46 |
Mine såkaldte vandtætte kondisko med Goretex er da slet ikke vandtætte Min fars dyre vandtætte sko er det heller ikke Findes 100% vandtætte kondisko overhovedet? Hvad med vinterstøvler, der holder sne og sjap ude?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4674 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mine 10 år gamle Salomon med Goretex er da vandtætte. Måske er der nogle billige mærker der pynter sig med lånte fjer.
Når jeg skal ha nye, blir det nok dem her der er i samme gode kvalitet. Redigeret af Munch - 11-November-2024 kl. 11:13 |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19460 |
Funktioner
Tak(0)
|
Definer "vandtætte". Min Ecco goretex sørger for at jeg har tørre fødder under normalt brug i sne og sjap og små vandpytter. Men mine gummistøvler gør at jeg kan stå i 20 cm i timevis uden at få våde tæer. Det kan goretex ikke. Mine sikkerhedsstøvler med goretex havde jeg på til hedengangne Jean Michel Jarre koncert i Gl Vrå enge. Her havde jeg tørre strømpier indtil jeg skulle ind i bussen på vej hjem, hvor jeg ikke have mine mudrede støvler på ind i bussen og derfor måtte gå på det våde græs fra lastrum til indgangsdør :-) Klaus
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6196 |
Funktioner
Tak(0)
|
Disse Ecco er 100% vandtætte... i teorien
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Jespus
Super bruger Oprettet: 16-Oktober-2015 Sted: Gelsted Status: Offline Point: 265 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb ecco og kys Putins bagdel. Troede faktisk de var underlagt krigssanktioner.
Redigeret af Jespus - 11-November-2024 kl. 16:54 |
|
LG oled, Nvidia Shield, Primare I22 dac, Rega CD, Bluesound Node, SA 2.1 705+200 ahorn
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19460 |
Funktioner
Tak(0)
|
Rolig nu - de russiske millitærfolk har også ret til at have tørre fødder, når de er i Ukraine :-( Klaus
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4674 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lundbeck og Coloplast er også stadigvæk i Rusland. Lego kæmper en kamp for at samarbejdspartnere ikke stadigvæk forsyner Prutin med Legoklodser. |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kondi og kondi…Disse er dejlig varme og tørre til de fleste spadsérture:
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |