recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI Dvd-afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHDMI Dvd-afspiller

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
tonnyb Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2006 kl. 18:22
Hejsa, og tak for svarene.. Det var faktisk også den jeg havde bestilt, men ombestemmede mig, og kører lige pt. en hård tur uden dvd afspiller under mit TV, og venter nu til der kommer fælleskøb på den nye LG recorder. Hvorfor bruge 500 kr. på en dvd afspiller når man kan få en optager med HDMI og opskallering for ca. 2000 kr. i Tyskland. Så derfor overvejede jeg en sådan harddisk optager, men er nu gået over til at ville købe den nye LG DBHD-198, med HDMI, DVB-T og det hele.  Så jeg køber altså ikke en afspiller blot for 4-5 måneder. Men tak for svarene alligevel.
Lykkelig ejer af LG 42 PC1R, HK AVR-2000, JBL L8, Playstation 3 320 GB, Qnap TS-109 II
Til top
banan911 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 14:01

Er der nogen der kan forklare mig hvad forskellen er på den SD-360 ESTE man kan købe i Tyskland og så den SD-362 man kan købe hos pixmania http://www.pixmania.com/dk/dk/259201/art/toshiba/dvd-divx-af spiller-hojopl.html?srcid=88

Jeg kan ikke finde nogle oplysningern om SD-362 nogle andre steder nemlig

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu