|
Batterikapacitet på iPhone 6S |
Besvar |
Forfatter | |
Among
Super bruger Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 499 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-August-2019 kl. 15:04 |
Vil I tænke, at et iPhone 6S-batteri, ca. et år gammelt, som viser en kapacitet på 88 pct. forekommer rimeligt?
Hvad viser jeres efter en del brug?
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder som et dårligt batteri.
Har du snakket med sælger? Apple har desværre meget ringe kundeservice. Jeg havde en 6s med dårligt batteri som apple tilbød at skifte i deres service program. Telefonen havde en mikroskopisk ridse i kanten. Det betød at jeg skule betale en formue for reparation. Det endte med jeg fik skiftet batteri hos den lokale reparatør for et par 100kr.
|
|
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et batteri med en kapacitet tilbage på 88% efter +1 års brug er ikke et dårligt batteri.
Det vurderes heller ikke som sådan af Apple og mobilen vil ikke blive droslet ned men stadig køre med fuld hastighed. Der er ingen grund til at skifte et batteri blot fordi det har mistet lidt over 10% kapacitet over tid. Jeg har ansvar for godt 400 firma iPhones på jobbet, og det er helt normalt at batteriet mister 10% kapacitet om året i gns. hvis mobilen bruges meget.
|
|
Parabolen
Super bruger Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 271 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
/Erik
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |