|
DVD afspiller ikke regionsfri alligevel |
Besvar |
Forfatter | |
Settemand
Bruger Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
Emne: DVD afspiller ikke regionsfri alligevel Sendt: 30-Maj-2007 kl. 13:08 |
Hej Forum. Jeg købte for nogen tid siden en "Portable TV/DVD Player", en "COBY TF-DVD8500". Fyren i butikken sagde at den var "Regionfree", men nu efter nogen tid har den åbenbert alligevel låst sig til en bestemt region. (Man kan ikke altid stole på ekspedienter...????!!!!) Erder nogen der ved om man kan "Crack'e" sådan en åben igen? Og i så fald hvordan gør man? MVH |
|
#
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12317 |
Sendt: 30-Maj-2007 kl. 13:55 |
Der er et hack på Videohelp.com, men det lader til at man nok skulle lade være med at bruge det.
|
|
Settemand
Sendt: 30-Maj-2007 kl. 14:16 |
Tak for det Naiera. Jeg prøver. Den er ikke meget værd for mig med den nuværende region. Med mindre der er andre der ved bedre så går der et par dage før jeg er hjemme. Så jeg er stadig åben for nye forslag??
MVH |
|
#
|
|
Settemand
Sendt: 08-Juni-2007 kl. 15:09 |
Hej igen. Jeg har lige været inde og benytte proceduren fra videohelp.com og det virker perfekt. Hvis der var nogen der skulle komme ud for det samme. Og tak for hjælpen Naiera. MVH |
|
#
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |