|
Sony BDP s350 vil ikke afspille |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4676 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var så lidt, du kan sagtens finde en ny til under 1000kr. Når den skal sættes til, blir du guidet igennem opsætning til nettilslutning. Og her kommer nye opdateringer automatisk ikke ret ofte, måske hvert andet år.
|
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5269 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke nødvendigtvis.
Nogle skiver har en nyere sikkerhed og derfor skal afspilleren opdateres. Der skal bare et ganske almindelig netværkskabel mellem afspiller og router og så kan du se om der er en opdatering. https://www.harald-nyborg.dk/produkt/netvaerkskabel-cat6-5m-utp Fåes også i andre længder. |
||
Thomas.T
Bruger Oprettet: 25-Juni-2016 Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bedste forslag! For det kan jo være en importeret serie som er region 1.
|
||
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lidt sjovt..... Jeg har storebror, BDP-S500, og den vil godt afspille Blu-Ray men ikke DVD -
Har netop, med møje og besvær, "gravet" mig ind til laseren og renset den.... det hjalp delvist - så enten er laseren færdig eller også har jeg ikke gjort arbejdet ordentlig (drev:BPD-100) Any way... hvis din afspiller ikke kan afspille de skiver den plejer/har kunnet? - er det laser-fejl..... Opdateringer er altid fremadrettet, altså kun for at kunne håndtere/afspille nyere skiver. Ps. der er ikke "dobbelt-laser" i disse billige drev. Bond Redigeret af bbond - 01-Juni-2021 kl. 10:19 |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Var der ikke engang en tråd om problemer med Multiregion, det mener jeg der var, hvor nogen afspillere havde problemer med dem.??
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ved at et af problemerne med Blu-ray afspillere generelt er, at man (læs: filmindustrien) løbende har fiflet med diverse kopibeskyttelser etc. Det er derfor ikke utænkeligt, at firmwaren i din S350 bare ikke fatter kopibeskyttelsen på discen. Har du eventuelt en ældre Blu-ray skive. Hvis ja, og den afspilles uden problemer, så er min antagelse nok desværre korrekt.
|
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4112 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og det er jo derfor at man tit kan opgraderer firmware i afspilleren og så kommer det til at virke igen. MEN på et eller andet tidspunkt, så stopper de med at opdaterer. |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |