|
Skal rygning i det offentlige rum forbydes? |
Besvar |
Forfatter | ||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6206 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 5 timer 47 minutter siden kl. 16:57 |
|
Nu falder der sikkert tørre tæsk fra rygerne
Jeg tager toget til/fra arbejde Folk står og pulser løs på deres smøger på perronen på trods af tydelige skilte med rygning forbudt Jeg har set personer, der spæner ud af deres tog for lige at nå at ryge et par minutter på perronen, inden toget kører videre Det er da sølle?
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2197 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og når de damper - det stinker også ad H. til!!
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2197 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
UPS!!! Havde ikke set, at det var en afstemning... Der er nu stemt.
Redigeret af mnielsen - 2 timer 6 minutter siden kl. 20:38 |
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4678 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er ex ryger, og forstår begge slags mennesker. Når man er ryger, er det pga afhængighed. Og ja det kan være rigtig generende når der ryges på upassende steder som perroner og indgange til storcentre og butikker. Rygere skal tage hensyn og lade være med at smide grimme skodder overalt.
Så hvis rygning skal forbydes i det åbne rum, vil jeg også gerne ha at folk holder op med at bruge parfume, højlydt tale i mobil tlf, ikke spytter på fortovet, samler hundens lort op, taler pænt osv.
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er ikke ryger, har røget vel sammenlagt 2 smøger og en joint i mine 55 år på kloden her, sådan mest bare for at prøve, men er af den faste overbevisning at rygning udendørs er op til rygeren da det er ultranemt i almindelig dansk sidevind at placere sig så det ikke betyder en hujende skid.
Det er natuligvis tovejs, så hvis du er rygeren der møver dig ind midt en en flok mennesker og tænder for smøgen, så tag dig sammen og find et smartere sted hvor du generer færre. Tilsvarende hvis du er ikkerygeren med den hyperkritiske lugtesans så træd en meter eller to længere væk fra rygeren i stedet for at stille dig tættere på og se forulempet ud. Jeg kan simpelthen ikke se at det er et problem udendørs, med mindre naturligvis man gør sig umage for at føle sig forulempet.
|
||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6206 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og slukker deres f#cking mobil i biografen Men det er så en helt anden sag
Redigeret af jake51 - 51 minutter siden kl. 21:53 |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4678 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og kører bil når de kører bil, og i det mindste kan lade mobilos være. Det er dødsensfarligt når der blir sms’et ude i trafikken mens man kører
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |