|
Hvornår er der slåskamp på Netflix? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4678 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja det var ikke 20 mio dollars værd. Det var bare et show med 2 min “kvindeomgange”
|
|||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 446 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Altså hvis nogen vil betale mig 20 millioner ‘doll hairs’, så vil jeg da også gerne tage 8x2 minutter (eller hvor lang tid der går, inden jeg bliver knockoutet) mod enten Tyson eller Paul. 🤣
Redigeret af Thomas Jensen - 28 minutter siden kl. 08:29 |
|||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7081 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg ville ikke modtage penge for at evt ende invalid.
Men sådan er vi forskellige 20milioner dollars Så kn man da købe sig til gode hjælpere 😉
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |