recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvornår er der slåskamp på Netflix?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvornår er der slåskamp på Netflix?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4679
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17 timer 55 minutter siden kl. 16:41
Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Kun et par timer mere. Tyson spiser ham i 1. omgang :-P
Det var ik helt det der skete LOL

Nej, det var det rene ynk LOL

Ja det var ikke 20 mio dollars værd. Det var bare et show med 2 min “kvindeomgange” Tongue
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Point: 446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 9 timer 29 minutter siden kl. 01:07
Altså hvis nogen vil betale mig 20 millioner ‘doll hairs’, så vil jeg da også gerne tage 8x2 minutter (eller hvor lang tid der går, inden jeg bliver knockoutet) mod enten Tyson eller Paul. 🤣

Redigeret af Thomas Jensen - 2 timer 7 minutter siden kl. 08:29
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7081
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 15 minutter siden kl. 06:21
Jeg ville ikke modtage penge for at evt ende invalid.  

Men sådan er vi forskellige 

20milioner dollars   Så kn man da købe sig til gode hjælpere 😉
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4679
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 37 minutter siden kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Altså hvis nogen vil betale mig 20 millioner ‘doll hairs’, så vil jeg da også gerne tage 8x2 minutter (eller hvor lang tid der går, inden jeg bliver knockoutet) mod enten Tyson eller Paul. 🤣
Ja det lyder besnærende! Men det tar 10 sek, så er du slået til lirekassemand LOL

Redigeret af Munch - 35 minutter siden kl. 10:01
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu