recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal rygning i det offentlige rum forbydes?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal rygning i det offentlige rum forbydes?

Besvar Besvar Side  <12
Afstemningsspørgsmål: Skal rygning i det offentlige rum forbydes?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
13 [52.00%]
12 [48.00%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Status: Online
Point: 2199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 8 minutter siden kl. 21:35
Oprindeligt skrevet af hoejfed hoejfed skrev:

vi kører stadig hestevogn herovre i kbh (frb) og hvad er en bus. når jeg taler med en af de få jyder der har bosat sig herovre, er alting bare bedre i jylland ( nok derfor der er så få af den art herovre) man praler jo ikke som jyde, men alle skal bare vide (også uden at have spurgt) at når man er født i jylland er man bare det bedste der er sket for den menneskelige race og københavn er bare noget lort.

NOGET i København er noget lort... Det kan vi jo se i nyhederne stort set hver dag. Her kommer så noget fra en jyde, som var der i starten af 80'erne. Jeg skulle være ca. halvandet år på en skole for handicappede - Håndværkskolen. Boede så på Esplanaden i denne tid. Jeg NØD at være der - hver eneste dag! Bus: Masser af dem... Klassiske koncerter: Masser af dem - det var nærmest blot at gå rundt om hjørnet, så kunne man komme til en koncert et eller andet sted. Var det længere væk, fx Radiohuset, jamen, så tog jeg da bare den dieseldrevne bybus... Det brugte jeg megen fritid på. Og man kunne høre svensk radio hele tiden. var der ingen film på DR, så var der da tit nogen på SVT! Og mit sprog... Jeg fik lagt mit brede jyske af mig. Der vr ingen, som gjorde nar ad mig - det kom bare snigende uden jeg selv lagde mærke til det. Det var først når jeg skulle hjem på weekend, med Fjerritslev-bussen, at jeg fik at vide, hvor pænt jeg snakkede. Når så jeg skulle retur, så følte jeg mig hjemme igen... Så - nej ikke alt ved København er lort!!

Redigeret af mnielsen - 5 minutter siden kl. 21:38
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu