|
Skal rygning i det offentlige rum forbydes? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2199 |
Funktioner
Tak(0)
|
NOGET i København er noget lort... Det kan vi jo se i nyhederne stort set hver dag. Her kommer så noget fra en jyde, som var der i starten af 80'erne. Jeg skulle være ca. halvandet år på en skole for handicappede - Håndværkskolen. Boede så på Esplanaden i denne tid. Jeg NØD at være der - hver eneste dag! Bus: Masser af dem... Klassiske koncerter: Masser af dem - det var nærmest blot at gå rundt om hjørnet, så kunne man komme til en koncert et eller andet sted. Var det længere væk, fx Radiohuset, jamen, så tog jeg da bare den dieseldrevne bybus... Det brugte jeg megen fritid på. Og man kunne høre svensk radio hele tiden. var der ingen film på DR, så var der da tit nogen på SVT! Og mit sprog... Jeg fik lagt mit brede jyske af mig. Der vr ingen, som gjorde nar ad mig - det kom bare snigende uden jeg selv lagde mærke til det. Det var først når jeg skulle hjem på weekend, med Fjerritslev-bussen (diesel), at jeg fik at vide, hvor pænt jeg snakkede. Når så jeg skulle retur, så følte jeg mig hjemme igen... Så - nej ikke alt ved København er lort!!
Redigeret af mnielsen - 26 minutter siden kl. 22:10 |
|
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |