recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR P4-lyd falder ud på Beosound Moment
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR P4-lyd falder ud på Beosound Moment

Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
erik_m Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erik_m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2024 kl. 12:22
Lidt opfølgning...
Min Beosound Moments tabletdel stod af - og en reparation til ca. 4 t.kr blev frarådet. Til gengæld gav B&O et ombytningstilbud til en BeoConnect Core og en Halo fjernbetjening, som jeg sagde ja til. De er endnu ikke landet, men connect'en bliver også kabelforbundet direkte fra routeren og så er jeg spændt på, om nissen flytter med (DR P4). Og det ser heller ikke ud som om B&O Radio i B&O-appen benytter sig af TuneIn.
Til top
h-n Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 3 timer 54 minutter siden
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér h-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 34 minutter siden kl. 10:55
Hej Erik . .. og alle andre med samme problem

Jeg har også længe haft samme fejl på  DR P4/P5  -   link til direkte mp3-streams
 (har lokal egen squeezebox server hvor alle andre end DR virker fint uden afbrydelser).

Har også skrevet til DR, og efter laaang svartid, har jeg nu fået svaret at de beklager, men jeg er velkommen til at ringe til dem.

Det har jeg så netop gjort og DR erkender at der er en fejl som de arbejder på, men ved desværre ikke hvornår den forventes løst.

Siden med direkte links på dr.dk kan jeg heller ikke finde længere, det var den venlige DR medarbejder ikke klar over.

I øvrigt kunne man måske også lige bruge siden med driftinfo på dr.dk til at informere om at der arbejdes på problemet.

Til top
larsvj Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: DK-2830
Status: Online
Point: 429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsvj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20 minutter siden kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af larsvj larsvj skrev:

Oprindeligt skrevet af larsvj larsvj skrev:

Har nu oprettet en fejlmelding ved DR, afventer deres svar som tilføjes Her:
Udfald på Streaming
05 . Okt 2024 17:28
Vi får konstant afbrydelser af/på DRs radiokanaler der streames via Yamaha RX-a1010 vTuner.
f.eks. dette link -> http://live-icy.gss.dr.dk:8000/A/A25H.mp3, der går fra 5 min. til 1 time ca hvor lyden stopper, stream kan genstartes ved at taste på [play], men stopper igen efter kort tid.
------
KLIP
------
Jeg er lige i gang med at sende al din information videre til vores teknikere. Så kan vi forhåbentlig finde frem til hvad det er der går galt. Jeg vender retur når jeg hører mere og beklager selvfølgelig meget at du oplever disse udfald.

Ang. de manglende links, så er de desværre fjernet. Vi opfordrer til at man bruger DR LYD-appen i stedet.

Med venlig hilsen
Xxxx, DR Brugerkontakt
Fornyet mail til DR =>

Referencenummer: Oprettelsesdato: 241118-000108
Dato:
 Dato for seneste opdatering: 18 . Nov 2024 13:51
Emne: Udfald på Streaming

18 . Nov 2024 13:51

Kære DR
Jeg skriver Igen til jer! for der er stadig Ikke en løsning af udfald på kanaler streamet fra DR radio.

Der er heller Ikke nogen info om Hvad I forventer af en løsningsmodel.

Så sent som denne formiddag har der været flere afbrydelser, hvor vi har måttet genstarte streaming af DR P5.

Jeg, og sikkert mange andre, føler en arrogance/ligegladhed over for os lyttere, der IKKE har mulighed for at bruge de genveje der ligger på DR.dk, men skal bruge et xxxx.MP3 feed.

Spørgsmålsreference :
# 241005-000066 # 241107-000041
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One *
Til top

Besvar Besvar Side  <1 567

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu