recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal rygning i det offentlige rum forbydes?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal rygning i det offentlige rum forbydes?

Besvar Besvar Side  <123
Afstemningsspørgsmål: Skal rygning i det offentlige rum forbydes?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
18 [47.37%]
20 [52.63%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 37 minutter siden kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af CARS10 CARS10 skrev:

Det mest syge!
   Mit ældste barnebarn og kæresten har fået lejlighed i Ørestaden. Der må ikke ryges i lejligheden og heller ikke på altanerne, men der må skam gerne grilles derude. Kan nogen forstå logikken her.
 Jeg fik nu sniget mig til det alligevel.LOL
     carsten
Det er vist generelt forbudt i nyere byggeri, og det er meget godt. Til gengæld må der godt ryges på flisearealerne uden for rækkevilla lejligheden. Og her viser det gode naboskab sig, hvor man tar hensyn.

Men vi har en nabo med et brænde fyret Vildmarksbad, som oser på alle årstider. Og hvis ikke lige man får slukket for den mekaniske ventilation, der er i alle nye boliger. Så lugter det hurtigt som om Pocahontas har slået lejr i stuen LOL
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
pjoska Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 566
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pjoska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 54 minutter siden kl. 21:47
Røg og rygere stinker og det fakta, forbyd det lort I det offentlige rum og sæt prisen op med 100% på engang for dem som vil ryge uanset prisen skal nok finde midlerne til det, til gengæld kan vi redde en masse unge i at at blive stinkereClap
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu