|
DR P4-lyd falder ud på Beosound Moment |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | |||
erik_m
Bruger Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lidt opfølgning...
Min Beosound Moments tabletdel stod af - og en reparation til ca. 4 t.kr blev frarådet. Til gengæld gav B&O et ombytningstilbud til en BeoConnect Core og en Halo fjernbetjening, som jeg sagde ja til. De er endnu ikke landet, men connect'en bliver også kabelforbundet direkte fra routeren og så er jeg spændt på, om nissen flytter med (DR P4). Og det ser heller ikke ud som om B&O Radio i B&O-appen benytter sig af TuneIn.
|
|||
h-n
Ny bruger Oprettet: 14 timer 11 minutter siden Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej Erik . .. og alle andre med samme problem
Jeg har også længe haft samme fejl på DR P4/P5 - link til direkte mp3-streams (har lokal egen squeezebox server hvor alle andre end DR virker fint uden afbrydelser). Har også skrevet til DR, og efter laaang svartid, har jeg nu fået svaret at de beklager, men jeg er velkommen til at ringe til dem. Det har jeg så netop gjort og DR erkender at der er en fejl som de arbejder på, men ved desværre ikke hvornår den forventes løst. Siden med direkte links på dr.dk kan jeg heller ikke finde længere, det var den venlige DR medarbejder ikke klar over. I øvrigt kunne man måske også lige bruge siden med driftinfo på dr.dk til at informere om at der arbejdes på problemet. |
|||
larsvj
Super bruger Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 429 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Referencenummer: Oprettelsesdato: 241118-000108
Dato: Dato for seneste opdatering: 18 . Nov 2024 13:51 Emne: Udfald på Streaming 18 . Nov 2024 13:51 Kære DR Jeg skriver Igen til jer! for der er stadig Ikke en løsning af udfald på kanaler streamet fra DR radio. Der er heller Ikke nogen info om Hvad I forventer af en løsningsmodel. Så sent som denne formiddag har der været flere afbrydelser, hvor vi har måttet genstarte streaming af DR P5. Jeg, og sikkert mange andre, føler en arrogance/ligegladhed over for os lyttere, der IKKE har mulighed for at bruge de genveje der ligger på DR.dk, men skal bruge et xxxx.MP3 feed. Spørgsmålsreference : # 241005-000066 & # 241107-000041 |
|||
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
|||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19463 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det har jeg også fået at vide
Nej, men det ved deres skriftlige support godt.
Hvilket jeg forslog dem for en måneds tid siden, - svaret var at det var en god ide. Universalsvaret er så at jeg bare kan bruge deres app, hvilket jeg forgæves har forsøgt at forklare dem at det kan man altså ikke på alt udstyr..... Klaus
|
|||
h-n
Ny bruger Oprettet: 14 timer 11 minutter siden Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
tja , konklusionen må være at DR streaming via direkte links til brugeres eget udstyr er meget lavt prioriteret (hvis det findes... )
Der er jo ikke lige et abonnement man kan opsige
|
|||
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |