|
Sony XH9096 kan ikke caste til tvet |
Besvar |
Forfatter | |
BigRaj
Guld medlem Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Maj-2022 kl. 21:44 |
Kære venner
Mit tv har built in Cromecast men når jeg skal caste fra min telefon får jeg kun mulighed for at tilknytte tv med en kode . Dvs jeg skal åbne youtube på tv og indtaste en kode. Det e skudda for dumt. Hvad gør jeg forkert? Det må da være muligt at caste direkte på tvet? ps. Har lige fundet ud af at både tv og den device man caster fra skal være på samme netværk. Mit tv kører på Lan kabel, og telefonen på Wifi selvfølgelig. Kan det være derfor? Og når jeg forsøger at tilslutte tv på samme Wifi som alt andet i huset kører på kan tv'et ikke connecte tilWifi.... Det fatter jeg så slet ikke......
Redigeret af BigRaj - 30-Maj-2022 kl. 22:14 |
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
jensoest
Bruger Oprettet: 22-December-2009 Status: Offline Point: 206 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du prøvet denne troubleshooting fra Sony?
Vælg artiklen: My TV isn't detected as a Google Chromecast built-in device or the connection fails during castingRedigeret af jensoest - 30-Maj-2022 kl. 23:36 |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4579 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder som et netværksproblem. Hvilken WiFi-router bruger du?
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |