recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til indkøb af nyt tv. 85" Pris Max 20k.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til indkøb af nyt tv. 85" Pris Max 20k.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rico33 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-August-2024
Sted: Egå
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rico33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til indkøb af nyt tv. 85" Pris Max 20k.
    Sendt: 24-August-2024 kl. 11:56
Vi skal have nyt fjernsyn i stuen. Det skal være 85-86". Til pris på Max 20k
Helst 15k.

Butikkerne har meget sjældent disse fjernsyn til udstilling og har derfor ikke mulighed for at sammenligne dem fysisk.

Og sidst jeg købte tv selv var i 2010, så det er nogle år siden jeg sidst har sat mig ind tv teknologier.

Ved dog at jeg helst ser det skal være miniled. Oled er lidt for dyrt i den str. 
Har kig på 3 muligheder.

LG QNED91

SAMSUNG QN85D

TCL C855

Nogen der har kendskab og kan forklare hvorfor man skal vælge den ene frem for den anden?

Og hvad med prisen på disse fjernsyn? Er det bedre at vente til Black friday?

Vh Richard  :) 

Redigeret af Rico33 - 24-August-2024 kl. 12:35
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2024 kl. 13:00
Ikke helt til 15k men tæt på. Kan ikke se den helt store forskel til det TCL i har nævnt. Og det her er min anbefaling, da jeg ikke ville købe et af de andre mærker.

Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu